În 1957, Roland Barthes publica Mitologii, un splendid si acid portret al societatii de consum. E momentul sa deschidem si noi bazarul anilor 2000.
În 1957, Roland Barthes publica Mitologii, un splendid si acid portret al societatii de consum. E momentul sa deschidem si noi bazarul anilor 2000.
Sub coordonarea lui Jérôme Garcin, cunoscut scriitor şi om de televiziune din Franta, 57 de romancieri, filozofi, sociologi, istorici, economişti, psihanalişti (printre care Pascal Bruckner, Gilles Lipovetsky, Bernard Pivot, Georges Vigarello, Catherine Millet, Philippe Sollers, Frédéric Beigbeder, David Le Breton) vorbesc despre câte o „nouă mitologie”. De la iPod la SMS, de la „Fumatul ucide” la plasturele antitabagic, de la 4x4 la Smart, de la trupul dezgolit al lui Emmanuelle Béart la Kate Moss, de la Google la blog, de la Botox la 9/11, de la geanta XXL la instalatorul polonez.
Scurt, incisiv şi nonsalant. Pentru că merităm.
Citiţi fragmente din Noile mitologii în Time Out Bucureşti şi în Tiuk!.
Păreri despre Noile mitologii, în Adevărul literar şi artistic, pe Hipmag şi pe blogul Adineib.
Citeşte interviuri cu Pierre Assouline, unul dintre autorii volumului, în Observator cultural şi în Dilema veche.
Află mai multe despre carte de pe timpliber.acasa.ro.
Citeşte recenzia cărţii pe adinab.wordpress.com.
Citeşte fragmentul lui Pascal Bruckner şi pe cel al lui Thierry Pech pe patrasconiu.ro.
Citeşte un interviu cu autorul în revista BeWhere.